2013年9月2日 星期一

一啲都唔油膩 ~~~

12 - 8 - 3013 ( 星期一 ) 

晚同阿 Sir 拍拖去到沙田新城市廣場搵嘢食,

查實返到香港食咗實在太多肉類嘞!


想清清腸胃,

見七樓有間 "功德林",

可能唔係齋期嘅緣故,


得幾枱客,

咁就坐得舒服 D 嘞!





有阿 Sir 鍾意食嘅 "素鵝",


食 "素螞蟻上樹" 配 "燒叉子" 就唔使叫白飯喇!


我最鍾意呢個用猴頭菇煮嘅 "咕嚕肉" 嘞!





呢餐素菜食落一啲都唔油膩,

啱晒!

18 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. HELLO HELLO!!!! 我都搬緊過黎了...不過想問你...邊度轉個BLOG址? 我的仲係一堆密碼~!!!>_<

    回覆刪除
  3. 我都食過幾次呢間呢 (我都唔太識add人.....)

    回覆刪除
  4. double ma 找到你太好了!

    回覆刪除
  5. Hi dear, trying to see if I remember how to use blogspot

    回覆刪除